Betaling

Butik Gejst modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Butik Gejst bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering

Butik Gejst afsender dine varer hurtigst muligt.

Butik Gejst sender din pakke til pakkeshop med DAO, hvortil vi har en fast fragt på 39 kr.
Leveringstiden vil være op til forsendelsesudbyderen.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Butik Gejst vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Butik Gejst v/Sofie Ellegaard

Fyensgade 18
9000 Aalborg
tlf. 27575529

Retur

Ved retur, bedes du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Når du har handlet ved Butikgejst.dk har du en fortrydelsesret på 14 dage. Vi skal have modtaget din returnering senest 14 efter, du har modtaget din pakke.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren og vis fristen udløber på en helligdag forlængelses fristen til efterfølgende hverdag.

Nogle varer er ikke omfattet af fortrydelsesretten, eller man kan miste sin fortrydelsesret, heriblandt plomberede skønhedsprodukter, hvor emballagen er brudt.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Meddelelsen skal gives pr. mail på Sofie@butikgejst. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varen sendes til:

Butik Gejst
Fyensgade 18
9000 Aalborg

Du er selv ansvarlig for, at pakken når forsvarligt frem – pak den forsvarligt ind og gem derfor din postkvittering. Vi accepterer ikke returpost sendt til postbutik eller pakkepost.

Du har også mulighed for at aflevere din pakke i butikken, hertil skal du huske din ordrebekræftelse.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Undlader du at afhente din ordre på opsamlingsstedet, accepteres dette ikke som en returnering af dine varer, med mindre du tydeligt har givet meddelelse om, at du ønsker at benytte din fortrydelsesret inden 14 dage. Du afholder returneringsomkostningerne. Disse fratrækkes ved tilbagebetalingen af din ordre. Ønsker du alligevel at modtage ordren efter, vi har fået den tilbage, skal du afholde genforsendelsesomkostningerne.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: Sofie@butikgejst