Betaling

Butik Gejst modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er incl. moms.

Butik Gejst bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

Levering

Butik Gejst afsender varer tre gange om ugen, mandag, onsdag og fredag.

Butik gejst sender din pakke med Post Danmark og GLS, hvortil vi har en fast fragt på 39 kr.
Leveringstiden vil være op til den enkelte forsendelsesudbyder.

 

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.

Butik Gejst vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Butik Gejst v/Sofie Ellegaard

Fyengade 18
9000 Aalborg
tlf. 27575529

 

Retur

Ved retur, bedes du sende dine bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Når du har handlet ved Butikgejst.dk har du en fortrydelsesret på 14 dage. Vi skal have modtaget din returnering senest 14 efter du har modtaget din pakke.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren og vis fristen udløber på en helligdag forlængelses fristen til efterfølgende hverdag.

Nogle varer er ikke omfattet af fortrydelsesretten, eller man kan miste sin fortrydelsesret, heriblandt plomberede skønhedsprodukter hvor emballagen er brudt.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@domæne.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

 

Varen sendes til:

Butik Gejst
Fyengade 18
9000 Aalborg

Du er selv ansvarlig for at pakken når forsvarligt frem – pak den forsvarligt ind og gem derfor din postkvittering. Vi acceptere ikke returpost sendt til postbutik eller pakkepost.

Du har også mulighed for at aflevere din pakke i butikken, hertil skal du huske din ordrebekræftelse.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

 

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning

Carl Jacobsens Vej 35

2500 Valby

Link: www.forbrug.dk

 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: Sofie@butikgejst